3 תשובות
תקני אם יש לך
אני אישית כשזה קרה לי פשוט בסוף שנה אמרתי שיש לי למרות שלא היה לי וזהו לא עשו עם זה כלום
אנונימי
היא התאכזבה מהראשון?
וכן.. אני חושב שאחריותך לשלם על זה
שואל השאלה:
היא אמרה לי שהיא לא כועסת ולא מתאכזבת, אבל אני חושבת שהיא כן, ורק אמרה את זה כדי להרגיע אותי, היא ראתה שמשהו לא בסדר באותו יום
אנונימית