2 תשובות
לדעתי אנחנו צריכים להתגייס למען המדינה ולדעתי המדינה צריכה להיות יותר דמוקרטית מאשר יהודית ולהתחשב קצת באזרחים החילוניים שלה.
(נ. ב אני מודעת לזה שזאת מדינה יהודית אבל היא גם דמוקרטית שתשים דגש לא רק על היהדות כי תכלס זה המצב כרגע).
(נ. ב אני מודעת לזה שזאת מדינה יהודית אבל היא גם דמוקרטית שתשים דגש לא רק על היהדות כי תכלס זה המצב כרגע).
לתת לכולנו הזדמנות להצליח
לקבל כל אחד ואחד מהאזרחים ללא קשר למאפיינים מולדים ולתת לכל אחד מאיתנו זכויות שוות
לקדם ולעזור לאנשים חלשים בחברה
שתהיה מדינה דמוקרטית ולא מדינת דת, בלי כפייה של מאפיינים דתיים
לתת חינוך מושקע, טוב ואכפתי שלומדים בו דברים שהם אשכרה חשובים ויעזרו לך בחיים
שלטון לא מושחת שאכפת לו רק מטובת האזרחים והמדינה, לא מאינטרסים אישיים
הורדת יוקר המחיה ותשלום לצרכים קיומיים אחרים כמו מזון
אגב לגליזציה הייתה יכולה להיות נהדרת.
לקבל כל אחד ואחד מהאזרחים ללא קשר למאפיינים מולדים ולתת לכל אחד מאיתנו זכויות שוות
לקדם ולעזור לאנשים חלשים בחברה
שתהיה מדינה דמוקרטית ולא מדינת דת, בלי כפייה של מאפיינים דתיים
לתת חינוך מושקע, טוב ואכפתי שלומדים בו דברים שהם אשכרה חשובים ויעזרו לך בחיים
שלטון לא מושחת שאכפת לו רק מטובת האזרחים והמדינה, לא מאינטרסים אישיים
הורדת יוקר המחיה ותשלום לצרכים קיומיים אחרים כמו מזון
אגב לגליזציה הייתה יכולה להיות נהדרת.
באותו הנושא: