4 תשובות
פשוט תזרמי
אין לי נסיון עם נשיקות אבל זה מה שכולם אומרים תמיד
לגבי המה לעשות- אם את אוהבת אותו תנשקי אותו חזרה, אם לא- תזיזי תראש או שתצאי מזה בדרך נעימה, תקחי את זה לכיוון של חיבוק או משהו.
ואם אפשר לשאול איפה יהיה הדייט?
אין לי נסיון עם נשיקות אבל זה מה שכולם אומרים תמיד
לגבי המה לעשות- אם את אוהבת אותו תנשקי אותו חזרה, אם לא- תזיזי תראש או שתצאי מזה בדרך נעימה, תקחי את זה לכיוון של חיבוק או משהו.
ואם אפשר לשאול איפה יהיה הדייט?
אל תצפי שישר בדייט ראשון תתנשקו, זה יהיה מה שמתאים לשניכם באותו הרגע
שואל השאלה:
הדייט הולך להיות בבית קפה
הדייט הולך להיות בבית קפה
אה סבבה, תהנו!
באותו הנושא: