שלי הוא במלחמת העולם השניה, אני והקבוצה בורחים מהנאצים ואין לנו מושג איפה אנחנו, פתאום אנחנו שומעים רכבת נוסעת כולם רצים למקום מסתור ואז מהרכת פותחים עלינו באש אני רואה את כולם מסביבי מתים, אני וחבר שלי נשארנו בחיים והמשכנו לרוץ משם ואז אחרי התנגשה מהצד השני משאית במכונית שלנו בשיא הכוח ושם אני התעוררתי. פאק זה היה הסיוט הכי מפחיד שחלמתי.