4 תשובות
תודה שהרגעת אותי
שואל השאלה:
דיי נו מהה1
דיי נו מהה1
תודה על העידוד
אני דווקא סבבה בהיסטוריה (מגן 90) מקווה שילך לי טוב בבגרות
באותו הנושא: