2 תשובות
הלכתי כי חברה שלי שיחדה אותי באוכל.
והיה דווקא כיף לצחוק על כל השחקנים.
המופע עצמו היה מעפן (למרות שלא ציפיתי ליותר), שוטפים לילדים את המוח עם אינסטגרם וטלפון.
והיה דווקא כיף לצחוק על כל השחקנים.
המופע עצמו היה מעפן (למרות שלא ציפיתי ליותר), שוטפים לילדים את המוח עם אינסטגרם וטלפון.
אני הייתי, היה ממש כייף נהנתי
באותו הנושא: