9 תשובות
יש מצב מאינטרס ויש מצב שהשתנת לטובה..
תנסי. אין לך מה להפסיד.
הם רוצים בטח לנצלת אותך
שואל השאלה:
חחח לנצל? אני פחות חושבת.. בגלל שהם מציעים לי ללכת איתם לסרט.. או לבוא איתם בהפסקה לשבת, או סתם שואלים לשלומי.. אני פחות חושבת שזה לנצל
אנונימית
שואל השאלה:
הרבה אומרים לי שזה בגלל שהשתנתה.. אבל אני לא מרגישה שהייתי טיפוס פעם שדוחה אנשים
אנונימית
מה השם שלך?
שואל השאלה:
מה קשור השם שלי?
אנונימית
לא קשור
את בכיתה י ויש אנשים חדשים בכיתה שכבה חדשה וכנראה הם ילדים שבאופי שלהם יותר מתאימים לך ורואים אותך בתור חברה שלהם
אסור לך לסרב אחר כך תישארי בלי חברים! חבל
שואל השאלה:
אלו לא ילדים חדשים, אלו אותם ילדים שאני איתם ארבע שנים
אנונימית