7 תשובות
לשלם שוב בשקלים
נו ו... תשתמשי בשקלים
צריך לשלם שוב.
אנונימית
מהה? איזה גנבים העיקר ברב קו זה חינם לשעה וחצי.. תודה בכול מקרה!
לשלם שוב
תקני רב קו אנונימי אם יש לנהג
כן רק ברב קו אפשר 90 דקות במחיר של נסיעה אחת
כן רק ברב קו אפשר 90 דקות במחיר של נסיעה אחת
אנונימי
בגלל זה עדיף רב קו את חוסכת כסף בקטעים האלו