4 תשובות
שואל השאלה:
אני רואה אבל במטושטש
אנונימית
להרכיב אותם רק כשאת באמת צריכה אותם. אחרת חדות הראייה ללא המשקפיים רק תלך יתדרדר גם אם המספר לא ישתנה.
תלוי מה חדות הראייה שלך. אם את רואה 6/12 ללא המשקפיים אז את לא צריכה.
לפי המספרים שלך את גבולית.
שורה לפני אחרונה בכיתה את רואה ללא המשקפיים?
באותו הנושא: