5 תשובות
זה ככה גם עם עוד הרבה שירים, לוקח זמן להכיר אותם ולהתרגל אליהם. לפעמים גם לאהוב אותם אבל במקרה של סטטיק ובן אל אין את השלב הזה.
כי המוח התרגל אליהם.. עובד גם עם שירים אחרים
כי יש לך ציפיות גבוהות בהתחלה ואז את מתאכזבת.
בפעם השנייה כבר אפשר להתרגל לזה
אנונימי
זאת היפנוזה או משהו כזה אני אומר לכם משהו כבר מסריח מהשורש
כי סטטיק הומו
אנונימי