2 תשובות
עינב עינב, לכי תחזרי אל המושב עכשיו.
אני לא מקנאה כן זה לא המצב, העיר הזאת קטנה מדי לשתינווןוו.
אני לא מקנאה כן זה לא המצב, העיר הזאת קטנה מדי לשתינווןוו.
זה עצוב שאת עושה את זה מקנאה יחתיכת פתאטית לכי חפשי חיים
באותו הנושא: