3 תשובות
התבונני במראה ותעני לעצמך.
חחח כנראה שאת יודעת אם כן. אין לי בעיה גם להגיד לך מה אני חושב אם תשלחי תמונה
שואל השאלה:
אבל אני לא יכולה להגיד על עצמי אם אני יפה או לא זה הכי לא אובייקטיבי שיש
אבל אני לא יכולה להגיד על עצמי אם אני יפה או לא זה הכי לא אובייקטיבי שיש
אנונימית
באותו הנושא: