3 תשובות
התבונני במראה ותעני לעצמך.
חחח כנראה שאת יודעת אם כן. אין לי בעיה גם להגיד לך מה אני חושב אם תשלחי תמונה
שואל השאלה:
אבל אני לא יכולה להגיד על עצמי אם אני יפה או לא זה הכי לא אובייקטיבי שיש
אנונימית