2 תשובות
שואל השאלה:
זה ילד מהבית ספר שלי אני מכירה אותו אבל אף פעם לא דיברנו..
זה ילד מהבית ספר שלי אני מכירה אותו אבל אף פעם לא דיברנו..
אנונימית
אני מניח שעדיף אולי להזרים שיחה באינסטגרם קודם שזה פחות יהיה מביך לדבר לדבר איתו במציאות כשאת כבר יודעת על מה אפשר לדבר ומי הוא
באותו הנושא: