5 תשובות
זה קורה לכולם... גם עם זרים גמורים. אף אחד לא רוצה שידעו שהוא הסתכל על מישהו. זה רק אומר שהוא הסתכל עליך וזה יכול לומר הרבה דברים- אחד מהם הוא שזה היה רנדומלי.
הוא מסתכל עליך הרבה, זה סימן שהוא מקדיש לך מחשבה, היא יכולה להיות חיובית או שלילית.
שואל השאלה:
כל הזמן
לא רק פעם אחת
אנונימית
שואל השאלה:
זה קורה הרבה פעמים
אנונימית
שהוא הסתכל עליך,
ואז את הסתכלת עליו,
ואז הוא הזיז את המבט.
לא אומר משהו.
לגיטימי בין אנשים שמסתכלים אחד על השני.