11 תשובות
מדיכאון
הם רוצים שהכאב הפיזי יהיה חזק יותר מהכאב הנפשי.
אצלי זה בעיקר דיכאון
שואל השאלה:
אולי זה טיפה מקל על הכאב הנפשי שאנחנו פוגעים בעצמנו אבל הכאב הנפשי הזה חוזר כל הזמן כי דרך הפגיעה אנחנו מנסים להדחיק את הכאב הנפשי, אז זה לא באמת מועיל לנו..
אולי זה טיפה מקל על הכאב הנפשי שאנחנו פוגעים בעצמנו אבל הכאב הנפשי הזה חוזר כל הזמן כי דרך הפגיעה אנחנו מנסים להדחיק את הכאב הנפשי, אז זה לא באמת מועיל לנו..
אנונימית
אני מוציאה כעס על עצמי בזמן הזה.. וכאב על כל השאר. אני שונאת את עצמי יותר ממה שאחרים שונאים אותי. אחכ אני שונאת את עצמי עוד יותר על שעשיתי את זה
שואל השאלה:
אני סתם מנסה להסיח את דעתי עכשיו מלפגוע בעצמי אבל העדפתי לנסח את זה בצורה אחרת שלא יגידו שזה צומי
אני סתם מנסה להסיח את דעתי עכשיו מלפגוע בעצמי אבל העדפתי לנסח את זה בצורה אחרת שלא יגידו שזה צומי
אנונימית
אל תעשי את זה את רק תכעסי על עצמך
יש כמה סיבות
תשומת לב (לא סתם צומיסטים, זאת צומת לב שהם צריכים. שהם לא קיבלו)
לנסות להעלים את הכאב הנפשי עם כאב פיזי
תחושת אשמה כלשהי
תחושה שאין לך רגשות בפנים, ואתה רוצה להרגיש משהו. ואתה מוצא את הכאב כאפקטיבי.
כשאדם פוגע בעצמו זה כי הוא כבר מחוסר ברירה, הוא לא יודע כבר מה לעשות, איך לפרוק..
כמובן שזאת לא הדרך!
זאת דרך שגויה
למי שיש בעיה, צריך לחתוך אותה! לא את עצמו.
אם יש מישהו שצריך לפרוק, תמיכה, משהו-
אני פה ועוד הרבה אנשים פה יכולים לתמוך
שמעתי שגם סהר וערן יכולים
אל תהרסו את עצמכם, אתם תתחרטו אוקיי?
אל תגיעו בכלל למצב כזה.
תהיו חזקים.
תשומת לב (לא סתם צומיסטים, זאת צומת לב שהם צריכים. שהם לא קיבלו)
לנסות להעלים את הכאב הנפשי עם כאב פיזי
תחושת אשמה כלשהי
תחושה שאין לך רגשות בפנים, ואתה רוצה להרגיש משהו. ואתה מוצא את הכאב כאפקטיבי.
כשאדם פוגע בעצמו זה כי הוא כבר מחוסר ברירה, הוא לא יודע כבר מה לעשות, איך לפרוק..
כמובן שזאת לא הדרך!
זאת דרך שגויה
למי שיש בעיה, צריך לחתוך אותה! לא את עצמו.
אם יש מישהו שצריך לפרוק, תמיכה, משהו-
אני פה ועוד הרבה אנשים פה יכולים לתמוך
שמעתי שגם סהר וערן יכולים
אל תהרסו את עצמכם, אתם תתחרטו אוקיי?
אל תגיעו בכלל למצב כזה.
תהיו חזקים.
מחלת נפש
אין סיבה אחרת..
אין סיבה אחרת..
אחת שפוגעת בעצמה, לא בגלל לחץ חברתי או כי יש לי מחלה נפשית או כל דבר אחר.
אלא בגלל דברים שאני חווה ביום יום, דיכאון..
אלא בגלל דברים שאני חווה ביום יום, דיכאון..
אני איתך..