3 תשובות
לא צריך הכי הרבה להשקיע אבל כן ללמוד, החומר די קל להבנה הוא לא מסובך אז זה די בסדר לא צריך לחרוש
3- לא חורשים לומדים פשוט
4- חורשים
5- תוכנים שעות בבית ספר
החומר ב3 יחידות די קל, תמיד צריך להשקיע אבל רוב הסיכוים שתצליח לקבל ציון טוב רק בלהבין את הנושאים
באותו הנושא: