15 תשובות
בגלל שמיספרו את הכיתות לפי אותיות האלפבת וז' היא אחרי ו' ולפני ח'.
מה לא נאות אחותי זו אות
אנונימית
קודם היה את האלפבית
אחכ המציאו מילים וקללות.
לא ישנו את המשהו הקבוע בגלל שטויות של אנשים
אנונימית
מה לא נאות באות?
זין זה סלנג לאיבר מין הזכרי, זה לא אומר שזה באמת הפירוש.
הפירוש בכלל של המילה הזו היא נשק, וכיביכול מה שיש לבנים למטה נחשב בעיניהם ל"נשק" משם המילה הגיעה.
איבר מין זכרי בעברית נקרא בכלל 'זרג'.. עכשיו את מבינה למה מכנים אותו כ"נשק"?xd
לול נכון באמת יש ברנדון בתמונת פרופיל.
לשאלה, ז' היא קודם כל אות ואנשים הפכו אותה גם לכביכול מילת גנאי.
אנונימית
לכל חבריי חסרי הידע פה, "זין" (במקור כתבו רק את האות, ז') במקור הייתה מילה שנחשבה לתחלופה יותר יפה ומנומסת למילה זרג שמתארת את אותו הדבר.. ככל שעבר הזמן, זה התהפך, וזין הפכה להיות המילה הגסה, וזרג "נחשבת" ליותר מנומסת.
כדי שתוכלי להגיד נשבר הז*ן מכיתה ז
אנונימי
כי הכיתה הזאת היא זין של כיתה.
מה? זה ממש לא קשור
קודם כל זה האב ככה שלא ידלגו על ז'
כמו שלא ידלגו על ה כי זה אלוהים
גם אם זו "מילה לא נאותה" לא אומר שצריך להוריד אותה כי אנשים פשוט הפכו אותה לכזו
זה כמו שכולנו נכרות את האצבע השלישית כי אפשר לעשות איתה ז
או שאולי פשוט נוציא את האות ז מהאב ואז יקראו לי "והר" xd
היו צריכים לדלג? כמו שמדלגים על קומה 4 בסין
המשמעות המילונית של המילה זין היא נשק.
כי זה הגיל שמתחיל לבנים לעמוד הזין מכל דבר קטן

סתם סתם
מה לעשות מה ידלגו?
מה את בת 4? כולה אות
לדלג על זה זה אפילו פחות הגיוני מהבניינים בארהב שאין בהם קומה 13.
זה לא נאות כי זו אות ואות זה לא נאות.
(זה מתחרז אז זה בטוח נכון)