4 תשובות
תקח יום חופש ביום הזה
קחי יום מחלה או יום חופש שמגיע לך.
ב 12 בלילה שרק מתחלף יום להתקשר למעסיק ולשאול באים היום לעבודה?
הוא מן הסתם יגיד כן ותגיד לו "טוב תודה בי"
לבוקר למחרת אל תלך - ואם הוא מתקשר תגיד לו שחשבת שזה בדיחה של 1 באפריל.
הוא מן הסתם יגיד כן ותגיד לו "טוב תודה בי"
לבוקר למחרת אל תלך - ואם הוא מתקשר תגיד לו שחשבת שזה בדיחה של 1 באפריל.
תגיד שאתה לא מרגיש טוב
אנונימית
באותו הנושא: