תשובה אחת
אני הייתי בן 12 כשקיבלתי במתנה את אח הקטן שלי
מהניסיון שלי הכי כיף אחים קטנים (:
גם אני לא ידעתי איך להתנהל עם אח הקטן של אבל בקרוב הכול יהיה מובן
וההורים שלך גם יסבירו לך הרבה דברים ככה שלא יהיה לך הרבה שאלות