2 תשובות
פעם התלבטתי אם לאכול קינדר או פררו וכולם כתבו קינדר ובסוף הלכתי על הפררו ואני מתחרטת על זה, זאת טעות גדולה..
אנונימית
חח כן זה היה יכול להיות נחמד אם האתר היה מזכיר לך התיעצויות ישנות ששלת