3 תשובות
לא ככ, יותר כיף ממפחיד
זה כיף
חוץ מחלק מסוים בנסיעה אחורה שמרגישים כאילו המוח זז בתוך הראש (אולי זה רק אני חח)
חוץ מחלק מסוים בנסיעה אחורה שמרגישים כאילו המוח זז בתוך הראש (אולי זה רק אני חח)
זה מוריד את הלב לתחתונים. אם את נהנית מזה אז זה כיף
באותו הנושא: