7 תשובות
כן מגזימים
לא מיותר תיתלונן...
בסך הכל אתה גם תריך להעיר להם על זה כי אז הם לא עושים את העבודה שלהם נכון...
בסך הכל אתה גם תריך להעיר להם על זה כי אז הם לא עושים את העבודה שלהם נכון...
יכולת לקלל אותו בחזרה
אתה באמת מטומטם
אנונימית
להתלונן להנהלה של הקניון אבל באמת מיותר
לא נראה לי לתבוע אבל אתה יכול להתלונן
נו באמת זה סתם מיותר
באותו הנושא: