8 תשובות
תסבירי את עצמך יותר טוב
מה קרה? למה את מרגישה את זה

לכי לחוג דיבייט ויבינו אותך בול
שואל השאלה:
אף אחד לא מבין את המצב שלי, את הדברים שקורים לי.
אנונימית
אולי את לא מאפשרת את זה? את לא מראה את מה שאת רוצה שיבינו? יש המון סיבות לשאלה כזאת כללית. תסבירי
לכי לפסיכולוג אפילו שעולה כסף והוא יעזור לך להבין את עצמך
גם אותי: (
אולי את צריכה להסביר להם שהם יבינו את המצב שלך טוב