5 תשובות
אני מתגייסת לזה בסוף מרץ!
אנונימית
לפי דעתי עדיף שירות צבאי רגיל..
אם כל כך מעניין אותך משטרה אז מצ (לא מעברים) חוקרים או משהו בסגנון
או פשוט שירות צבאי רגיל בבסיס טוב..
ממליצה לך על שחמ.
אחלה שם לגמרי אין איך להשוות את זה בכלל לצהל
אנונימי איך הגעת לזה?
אתה ממש טועה יש שם מליוני סטרייטיות ונשיות.
הרוב שם לסביות.. כאלה גבריות...
זה רוב האוכלוסיה של שחם
אנונימי