9 תשובות
הנה
רע.
תלוי במידה ואם האדם שהרחיב עשה את זה כמו שצריך או הרס לעצמו את הרקמה.
במידות קטנות יראו חור קטן שהתכווץ קצת, אח"כ זה בקושי בולט.
במידות גדולות יראו חור גדול, עגול.
מי שלא הרחיב כמו שצריך - יהיה לו בלו אאוט - רקמה של עור בולטת מאחורה (לא אצרף קישור כי זה ממש מגעיל, אפשר לראות בגוגל ear blowout).
אצלי זה דווקא נראה ממש אחלה.
Aro
וטפ זה ממש חור ענק באוזן מלחיץ
לי אחרי שהוצאתי האוזן נראת אותו דבר
אם תעשי קטן זה לא יהיה כזה נורא אבל אם זה יהיה גדול אחרי שתורידי זה יראה ממש רע
בדיוק מחפשת תמונה
שואל השאלה:
אפשר קישור?
אנונימית
מגעיל ונפול כזה