4 תשובות
אתה בהיריון
גם אצלי זה ככה לפעמים, זו כנראה תשישות קלה אחרי פעילות מאומצת, כמו שנתפס השריר, הוא נרפה. זה נורמטיבי. תנוח ותשתה משהו חם.
תרגיש טוב (:
תרגיש טוב (:
נשמע כאילו אתה חולה, אבל אנחנו לא יכולים לדעת אז תבדוק את זה באמת.
אם אתה מרגיש שזה רציני לך תיבדק, אף אחד לא יכול להצביע על משהו בלי לאבחן
באותו הנושא: