3 תשובות
כנראה שלאא
ואם יש לי יס בבית אני לא יכולה להיות בפסטיגל?
אנונימית
באתר של הוט רשום מתי היה אודישנים לילדי הוט.. (ילדי הפסטיגל נקראים ילדי הוט.)