עד לפני שבוע הקראש הסתכל עליי ממש ממש הרבה ובכללי בתחילת שנה הוא הסתכל עליי הרבה, עכשיו בשבועות האחרונים אני מרגישה שפחות(אני גם מנסה פחות להסתכל עליו) אני פשוט לא מבינה למה יש ימים שהוא מסתכל ובוהה יוצא קשר עין מחייך קצת ויש ימים שאפילו מבט אחד אין, מה דעתכם?