תשובה אחת
יש הרבה יתרונות וחסרונות לכל צד..
אם את מרגישה תלותית בבית וגם ההורים לוחצים עליך ומחליטים עליך הרבה אני חושבת שעדיף מחוץ לבית כי זה ללמוד עצמאות ולהתרגל שאין את האוכל של אמא ואין את ההורים שיחפרו לך מה לעשות ומה לא..
אם את סבבה בבית ויש משהו שמעניין אותך קרוב לבית לכי על זה:)
אם את רוצה להתייעץ עוד אני כאן :)
אם את מרגישה תלותית בבית וגם ההורים לוחצים עליך ומחליטים עליך הרבה אני חושבת שעדיף מחוץ לבית כי זה ללמוד עצמאות ולהתרגל שאין את האוכל של אמא ואין את ההורים שיחפרו לך מה לעשות ומה לא..
אם את סבבה בבית ויש משהו שמעניין אותך קרוב לבית לכי על זה:)
אם את רוצה להתייעץ עוד אני כאן :)