4 תשובות
יואו גם אצלי זה ככה!
תקחי אתזה בתור מחמאה..
ותתעלמי.
תקחי אתזה בתור מחמאה..
ותתעלמי.
אני חושבת שכדאי לך פשוט להגיד להם שזה מציק לך..
אנונימי
זה לא מעצבן את בוחרת לפרש את זה ככה.
תגיבי ותפרשי את זה חיובי, שאת כוסית, לא סתם כוסית אלא במקום הכי מדליק, הישבן.
"לא חשוב מה קורה לך חשוב איך אתה מגיב למה שקורה" (ביל קלינטון).
תגיבי ותפרשי את זה חיובי, שאת כוסית, לא סתם כוסית אלא במקום הכי מדליק, הישבן.
"לא חשוב מה קורה לך חשוב איך אתה מגיב למה שקורה" (ביל קלינטון).
קודם כול זה ממחמאה זה סקסי!:)
באמת תהיי גאה! ומה את שמה fe$%$:)
באמת תהיי גאה! ומה את שמה fe$%$:)
באותו הנושא: