11 תשובות
ffdp - gone away
10, שיר טוב.
10, שיר טוב.
weepies- jolene 10
השיר החדש של איתי לוי- שתשרף האהבה.
צריכה לשמוע אותו עוד כמה פעמים בשביל לומר מה אני חושבת עליו.
אבל בעקרון הוא נחמד.
צריכה לשמוע אותו עוד כמה פעמים בשביל לומר מה אני חושבת עליו.
אבל בעקרון הוא נחמד.
ג'יין בורדו - וויסקי
10!
10!
השיר האחרון ששמעתי נראלי שהיה prsonal
גם של the vamps & maggie lindemann
וגם של hrvy
לא יודעת כמה מ1-10 אבל את שניהם אני ממש ממש אוהבת
גם של the vamps & maggie lindemann
וגם של hrvy
לא יודעת כמה מ1-10 אבל את שניהם אני ממש ממש אוהבת
https://www.youtube.com/watch?v=sm1w9peqoe8
וגם השנה הזאת היא הפציצה <3333
וגם השנה הזאת היא הפציצה <3333
אנונימי
נכנסתי עכשיו לשאלה - מה השיר שהכי שנוא עליכם ושמעתי שירים באמת נוראיים. 0- על הפרצוף
gorgeous של טיילור
שיר קסוםם
שיר קסוםם
mcr - teenagers
פעם ממש אהבתי אותו עכשיו הוא בערך 8 אצלי
פעם ממש אהבתי אותו עכשיו הוא בערך 8 אצלי
beauty is empty
10
10
perfect של אד שירן, 10
באותו הנושא: