5 תשובות
פשוט שלחי לו הודעה...
אנונימית
לא רואה סיבה להתבייש כדי להתחיל איתו שיחה.
חח זה נחמד, אני חושב שכן לכי על זה
אנונימי
כן את יכולה תנסי יש לך סיכוי.
ובהצלחה
ובהצלחה
אני חושב שכדאי לך לשלוח הודעה, בהצלחה!