תשובה אחת
מאחת שקיבלה 100:
קודם כל, כל אחד ושיטתו. הינה כמה דברים שעשיתי ועזרו לי:
1) לשמוע את הבגרות המשודרת בגל''צ ביוטיוב (תרשמי הבגרות המשודרת בהיסטוריה)
2) לקרוא המון פעמים ותוך כדי לסמן דברים שלדעתי הכי חשובים.
3) לענות על שאלות בגרות וכדומה.
4) להרכיב לעצמי שאלות ולענות עליהן.
5) לעבור טוב טוב על הסיכומים לעמוד מול המראה או עם חברה ולהקריא בקול.
6) לכתוב את הסיכומים על דף אחר
קודם כל, כל אחד ושיטתו. הינה כמה דברים שעשיתי ועזרו לי:
1) לשמוע את הבגרות המשודרת בגל''צ ביוטיוב (תרשמי הבגרות המשודרת בהיסטוריה)
2) לקרוא המון פעמים ותוך כדי לסמן דברים שלדעתי הכי חשובים.
3) לענות על שאלות בגרות וכדומה.
4) להרכיב לעצמי שאלות ולענות עליהן.
5) לעבור טוב טוב על הסיכומים לעמוד מול המראה או עם חברה ולהקריא בקול.
6) לכתוב את הסיכומים על דף אחר
באותו הנושא: