2 תשובות
כן זאת באמת בעיה
לא חושבת שיש לך ממש מה לעשות
היא לקחה אומץ כתבה לו
בזמן שאת ישבת בבית ולא עשית כלום
פשוט תלמדי מזה לפעם הבאה
לא חושבת שיש לך ממש מה לעשות
היא לקחה אומץ כתבה לו
בזמן שאת ישבת בבית ולא עשית כלום
פשוט תלמדי מזה לפעם הבאה
ממשיכה הלאה כמו תותחית ותומכת בה כמו החברה הטובה שאני בטוחה שאת. תשמחי בשבילה עד כמה שאת יכולה.. מה שצריך לקרות קורה בסוף
באותו הנושא: