5 תשובות
פשוט תקבעו דברים בלעדייה, תפתחו קבוצה בוואצאפ בלעדייה ואל תתכתבו בזאת שהיא נמצאת
אנונימית
להוציא חברה מחבורה זה הדבר הכי פוגע שיכול להיות, זה בסדר להתרחק טיפה ופחות להיות בקשר אבל אל תוציאו אותה/תפתחו קבוצה בלעדיה כי זה דבר שקשה מאוד לקום ממנו
למה להתנהג ככה?
תחשבי אותך במקומה, נמצאת בחבורה שלא רוצים אותך ומרחיקים אותך, איך היית מרגישה?
בתור אחת שעברה חרם ודברים כאלה הייתי ממליצה לך להיות בן אדם טוב יותר. לקרב אותה, לתת לה להרגיש אהובה, לנסות להכיר אותה באמת בתור חברה ולא לבייש ולהעליב אותה.
החיים הם כמו בומרנג בסוף הכל חוזר אלינו כמו כאפה לפנים במוקדם או במאוחר ותזכרי שמה ששנוא עליך אל תעשה לחברך.
קצת חמלה.
בדוק קוראים לה בתאל
אנונימית
היא ככה מאז שהכרתם אותה?
אנונימית