התחברות
הרשמה
אתם חושבים שמתישהו יהיה אפשר לראות מי כתב לנו בsarahah?
2 בדצמבר 2017, 15:35
העולם
חוות דעת
2 תשובות
לא, כל הקטע הוא האנונימיות
י
ילדה עם כנפיים
לא, כי אז מה הקטע של הדבר הזה?
ב
בריסטול
באותו הנושא:
אתם חושבים שמתישהו יצליחו לייצר מכונת זמן או שאף פעם לא יהיה כזה דבר?
אתם חושבים שמתישהו ב-50 השנים הקרובות תקום מדינת פלסטין?
אתם חושבים שמתישהו בן אל תבורי וסטטיק יכחדו?
חושבים שג'סטין וסלינה יחזרו מתישהו?
אתם חושבים שמתישהו יהיה אפשר לחזור לעבר ולתקן דברים?
אתם חושבים שמתישהו אני אגיע לגובה של דוגמנית מסלול טובה?
אתם חושבים שמתישהו מפלגה קיצונית תיבחר בישראל?
האם הגרסה האמריקאית של החממה תעלה גם ביס או באתרים ישראליים מתישהו? אני ממש רוצה לראות, אבל אין לי מנוי לנטפליקס וכל אתר
אני עובדת עם מישהו בן 17 (אני בת 22) והיום דיברנו הרבה והוא שאל אותי אם אני רוצה שנלך מתישהו לראות סרט. ללכת איתו?
אין לי חצ'קונים, יהיו לי מתישהו?
אתם חושבים שמתישהו יפסק כל הטירוף הזה של המופעים של עומר אדם?