לחבר שלי יש פוני על הפרצוף כזה וסתם לפעמים בצחוק אנחנו עושים לו את השיער למעלה כמו שכולם עושים, וזה ממש מושלם לו זה
זה הופך אותו ליותר חתיך והוא פשוט נראה מדהים ככה איך לומר לו שיותר מחמיא לו עם השיער מסודר למעלה בלי לפגוע בו? הוא צריך גם להסתפר קצת...איך אומרים בלי לפגוע?