3 תשובות
יש שביתה בראשון כן
כן יש שביתה בראשון בגלל האלימות למורים וזה מכיתות ז עד יב
אבל זה עוד לא בטוח לגמרי
אוף למה לא רק בתיכונים
אנונימי