5 תשובות
מזעזע
אנונימי
בתמונה הזאת ספציפית לא אהבתי בכלל את הלבוש שלה, אבל לפעמים אני אוהבת איך שהיא מתלבשת יש לה לוקים מגניבים.
בכללי אני חושבת שהיא יפה, אבל יש יותר יפות ממנה
בכללי אני חושבת שהיא יפה, אבל יש יותר יפות ממנה
היא לא כל כך הטעם שלי..
הלבוש דיי מוזר לדעתי
לפעמים יותר יפה לפעמים פחות
ואני לא יודעת למה אבל משהו בה נראה לי ממש לא יפה... לא ממש יודעת להסביר אבל אני לא חושבת שהיא ממש יפה...
לפעמים יותר יפה לפעמים פחות
ואני לא יודעת למה אבל משהו בה נראה לי ממש לא יפה... לא ממש יודעת להסביר אבל אני לא חושבת שהיא ממש יפה...
בעייני היא יפה אבל הלבוש פחות
באותו הנושא: