3 תשובות
קודם כל את לא פתטית ומושפלת את פשוט מאוהבת זה קורה :)
דבר שני תספרי את זה אולי לחברה אחת או שתיים שהן הכי טובות שלך, אם הן חברות טובות באמת הן לא ישפטו אותך
דבר שלישי תנסי להיות במצבים איתו כל הזמן תנסי לדבר איו תלכי למקומות איתו ועם חברים ותנסי למצוא דברים משותפים לשניכם
דבר שני תספרי את זה אולי לחברה אחת או שתיים שהן הכי טובות שלך, אם הן חברות טובות באמת הן לא ישפטו אותך
דבר שלישי תנסי להיות במצבים איתו כל הזמן תנסי לדבר איו תלכי למקומות איתו ועם חברים ותנסי למצוא דברים משותפים לשניכם
שואל השאלה:
אז זהו שהן לא חברות משהו אהל אני נשארת איתן כי אני לא רוצה להישאר בלי חברים. וגם הן לא ממש מחבדות את הפרטיות שלי, למשל לא איכפת להן לדבר על מחזור ליד בנים ולי ממש איכפת ולמרות שאמרתי להם אלף פעם הן ממשיכות לדבר איתי על זה פתאום ליד בנים מהכיתה ואפילו קרה כמה פעמים לידו. אז בטח בעניין כזה אני לא צריכה לספר להן אם אני לא רוצה שידעו. ואני יודעת שזה הגיוני להיות מאוהבת אבל אני עדיין מרגישה ממש מושפלת וזה הרגשה חרא. אני מנסה להתקרב אליו אבל איכשהו אני מצליחה להתחבר עם כל הבנים בכיתה חוץ ממנו, כי איתם אני יכולה סתם לבוא ולדבר חופשי אבל כשאני איתו כל דבר שאני עושה אני מפחדת שהוא יבין שאני אוהבת אותו או משהו או שאני סתם יראה מושפלת כי אני אנסה לדבר איתו והוא לא יזרום. קיצר אין לי בעיה להיות עם אף אחד אחר חוץ ממנו אבל כשאני איתו פשוט לא יוצאות לי מילים מהפה. היום שהצלחתי לדבר איתו זה היה ממש חריג וגם אז הרגשתי ממש שרק אני מנסה לדבר איתו והוא זרם קצת אבל לא ממש, כאילו הוא ענה למה שאמרתי אבל זהו. אני שונאת להרגיש ככה. עד לפני שנה בערך כשהייתי אוהבת מישהו לא הייתי מסוגלת אפילו להודות בזה בפניי עצמי אז לאחרים?
אז זהו שהן לא חברות משהו אהל אני נשארת איתן כי אני לא רוצה להישאר בלי חברים. וגם הן לא ממש מחבדות את הפרטיות שלי, למשל לא איכפת להן לדבר על מחזור ליד בנים ולי ממש איכפת ולמרות שאמרתי להם אלף פעם הן ממשיכות לדבר איתי על זה פתאום ליד בנים מהכיתה ואפילו קרה כמה פעמים לידו. אז בטח בעניין כזה אני לא צריכה לספר להן אם אני לא רוצה שידעו. ואני יודעת שזה הגיוני להיות מאוהבת אבל אני עדיין מרגישה ממש מושפלת וזה הרגשה חרא. אני מנסה להתקרב אליו אבל איכשהו אני מצליחה להתחבר עם כל הבנים בכיתה חוץ ממנו, כי איתם אני יכולה סתם לבוא ולדבר חופשי אבל כשאני איתו כל דבר שאני עושה אני מפחדת שהוא יבין שאני אוהבת אותו או משהו או שאני סתם יראה מושפלת כי אני אנסה לדבר איתו והוא לא יזרום. קיצר אין לי בעיה להיות עם אף אחד אחר חוץ ממנו אבל כשאני איתו פשוט לא יוצאות לי מילים מהפה. היום שהצלחתי לדבר איתו זה היה ממש חריג וגם אז הרגשתי ממש שרק אני מנסה לדבר איתו והוא זרם קצת אבל לא ממש, כאילו הוא ענה למה שאמרתי אבל זהו. אני שונאת להרגיש ככה. עד לפני שנה בערך כשהייתי אוהבת מישהו לא הייתי מסוגלת אפילו להודות בזה בפניי עצמי אז לאחרים?
אנונימית
שואל השאלה:
למרות ששנה שעברה היתה מישהי שכן סיפרתי לה סודות והיא סיפרה לי ואז מתישהו הצלחתי להביא את עצמי למצב שאצרתי לה את זהה אבל אחרי זה ישר אמרתי בעצם לא סתם חשבתי שאני כן אבל לא נראה לי. אבל אני ממש אוהבת אותו ואחת הסיבות שאני לא יכולה לספר לאף אחד זה שהוא לא אוהב אותי חזרה ואני עוד מסוגלת לחשוב שאני מושפלת אבל אני לא יעמוד בזה שמישהו אחר יחשוב ככה גם אם זו חברה ממש טובה
למרות ששנה שעברה היתה מישהי שכן סיפרתי לה סודות והיא סיפרה לי ואז מתישהו הצלחתי להביא את עצמי למצב שאצרתי לה את זהה אבל אחרי זה ישר אמרתי בעצם לא סתם חשבתי שאני כן אבל לא נראה לי. אבל אני ממש אוהבת אותו ואחת הסיבות שאני לא יכולה לספר לאף אחד זה שהוא לא אוהב אותי חזרה ואני עוד מסוגלת לחשוב שאני מושפלת אבל אני לא יעמוד בזה שמישהו אחר יחשוב ככה גם אם זו חברה ממש טובה
אנונימית
באותו הנושא: