6 תשובות
לא, תשארי בבית.
לא, תשארי בבית
לא אני לא היתי הולכת
רק תשלימי היסטוריה
לא
עדיף להישאר בבית
תלכי
כיף לך שאת רק 3 שעות
באותו הנושא: