4 תשובות
לא כזו פדיחה. הכל טוב.
לא זה בקטנה
זה לא שכל מי שיש לו אף אדום אומר שהרביצו לו... קחי את זה בקטנה
מבקשים סליחה ולא חופרים על זה יותר מידי
שמחה לעזור (:
(אשמח לקבל פרח)
זה לא שכל מי שיש לו אף אדום אומר שהרביצו לו... קחי את זה בקטנה
מבקשים סליחה ולא חופרים על זה יותר מידי
שמחה לעזור (:
(אשמח לקבל פרח)
נופ.
את לא התכוונת.. אין לך מה להתפדח או להרגיש רע. מאיפה את אמורה לדעת שהרביצו לו
-אולי לפעמים כשאני לא שמה לב מה אני אומרת
-אולי לפעמים כשאני לא שמה לב מה אני אומרת
באותו הנושא: