3 תשובות
אין לי סבא, אבל עם סבתא שלי.. כל שבוע האמת. גרוע מצידי. צריכה להתקשר אליה יותר.
כמעט כל יום
שואל השאלה:
אני מדבר עם סבא וסבתא משני הצדדים כל יום
אנונימי