5 תשובות
לפעמים זה שאנחנו רוצים לאהוב לא אומר שזאת המציאות. כנראה שהעולם לא רוצה בזה, אי אפשר באמת להשתלט על זה זה או שכן, או שלא. בכל מקרה אם את כן רוצה לתת לזה עוד הזדמנות אני מציעה לך להתנהג איתו כפי שאת מתייחסת לבחור שאת איתו בקטע ולא ישר להתנהג כמו זוג כי ככה תדברו, תכירו ותתחברו יותר ואיש לא יפגע בסופו של יום כי ככה את רק מפתחת בפניו ציפיות.
שואל השאלה:
אז זהו שהוא ממש אוהב אותי כרגע וכבר יש לו ציפיות ממני למרות שאמרתי לו שאני צריכה את הזמן שלי לחשוב ואני ממש בהתלבטות
אנונימית
אז קחי את הזמן שלך מה שבא בקלות הולך בקלות
אז בינתיים תדאגי להוריד לו ולהסביר לו את המצב שלא יהיו אי הבנות, וקחי את הזמן שלך אהובה (;
גם לי זה היה עם מישהו...
את פשוט לא מתחברת לבנאדם
גם אני התנדקתי איתו והיינו מתנהגים כאילו שאנחנו חברים.. אבל לא הצלחתי להיפתח אליו ולהתחבר אליו... קורה אין לך משיכה אליו פשוט