יש לי עבודה ואני עושה על אשמת הכוכבים, המשימה שלי היא לכתוב מכתב לסופר ובמכתב להכניס את התקציר של הספר, מה אני חושבת על הספר, מה הרגשתי שקראתי את הספר, ותלונות או המלצות. ואני חושבת שזה קצת מוזר פתאום להתחיל לספר את כל התקציר במכתב, כי הריי זה מכתב לסופר והוא יודע על מה מסופר בספר מן הסתם. אז אולי למישהו יש רעיון איך אני אכניס את התקציר בתוך המכתב כך שיהיה מעניין ולא ישיר?