3 תשובות
להתרחק מאנשים כאלה אנשים שועזבים אותך יעזבו אותך תמיד
גם אני הייתי באותו מצב.
הייתה לי חברה כזאת אבל הבנתי שכנראה שאני לא חשובה לה מספיק ושהיא לא שווה את זה.
אז אני מתנהגת אליה פשוט בנחמדות וזהו ואני יודעת שאני ממש לא הולכת לשמור איתה קשר אחרי התיכון כי אני כבר לא סובלת את הצביעות שלה.
יש לי חברות אחרות כבר שאני שמחה איתן.
תמצאי לך חברות אחרות ותעזבי אותה.
אם היא רוצה להיפגש או משהו
תפגשי תהני אבל אל תקחי את החברות הזאת בכל כך רצינות
שואל השאלה:
אוף ואי אני רוצה לבכות די
אנחנו היינו החברות הכי טובות מהגן היה לנו חוק שאסור לשמור סודות אחת מהשנייה למה הכל נהרס
אנונימית