18 תשובות
^
משתתפת בצערך:(
ההורים קנו לי לסיום הטירונות, גאלקסי 7.
ההורים אייפון 8+
אני קניתי לבד huawei p10
אנונימי
סבתא קנתה לי
galaxy a5
אמא שלי קנתה ויש לי lg-g6
אני, אייפון 7+, ומחר אני מקבל את ה- 10 שהזמנתי ב- pre-order
אייפון 7 אחשלי קנה לי
אני קניתי אייפון חמש. בת 13
אנונימית
ההורים שלי קנו לי גלקסי 8s
קיבלתי את הטלפון הקודם של אמא שלי
אבא קנה לי, אייפון se
אמא שלי ליום הולדת לפני שנתיים lg g5
אני גלקסי a7
ההורים, אייפון 8+
סבתא שלי נתנה לי את הטלפון הישן שלה
יש לי סמסונג, אין לי מושג איזה
בעיקרון יש לי טלפון שני שקניתי לבד, הוא פשוט לא עובד טוב,mi נראה לי
אני
oneplus5
אני קניתי, oneplus 5