2 תשובות
וואלה אחי את שלי קניתי ב 900 והוא דיי סבבה קניתי אותו לפני משהו כמו 3 חודש ואני מבסוט ממנו sony xperia e5 אחלה של פלאפון לא יקר ולא כלום עם זה מה שיש לך להציע ועד 1000 שקל זה אחלה של פלאפון
הייתי הולך על פלאפון סיני אני חושב redmi note 4 נגיד