4 תשובות
תודה.
לחייך או להודות.
אוו חחח
תגיד לה תודה
אני בד"כ עונה "כן... זה מה שסבתא שלי תמיד אומרת לי."

די מעצבן אבל כבר לומד לקבל... ^_^ #friendzone