5 תשובות
קודם כל, אני מאמינה שכולם יפים, מדהימים. אף אחד לא מושלם.
תקשיבי לשירים של דמי לובאטו מהאלבום unbroken
זה יחזק אותך.
אל תרגישי ככה, באמת שלא כדאי, תחריכי את עצמך להיות שמחה, זה כל כך משתלם..
תקשיבי לשירים של דמי לובאטו מהאלבום unbroken
זה יחזק אותך.
אל תרגישי ככה, באמת שלא כדאי, תחריכי את עצמך להיות שמחה, זה כל כך משתלם..
אני מבינה אותך לגמרי, את צריכה להבין שזה לא נכון.. את יפה, וזה סתם שטויות שאת מכניסה לך לראש.. זה רק הביטחון העצמי.. עם הזמן זה יעבור, שפוט תאמיני בעצמך מותק! (; בהצלחה3
תביני שאין דבר כזה מכוערת, כל אחת יפה בדרך שלה.
תסתכלי במראה ותגידי לעצמך שאת יפה, תחזרי על המשפט הזה עד שתפנימי אותו.
חוץ מזה שברגע שתרגישי יפה בעיני עצמך תהיי גם יפה בעייני אחרים:)
תסתכלי במראה ותגידי לעצמך שאת יפה, תחזרי על המשפט הזה עד שתפנימי אותו.
חוץ מזה שברגע שתרגישי יפה בעיני עצמך תהיי גם יפה בעייני אחרים:)
תחזקי את הביטחון העצמי שלך!
אם את מרגישה שאת שמנה תעשי קצת ספורט לא יזיק (:
כול יום מול המראה תגידי שאת יפה עדד שזה ייקלט לך
בהצלחה (:
אם את מרגישה שאת שמנה תעשי קצת ספורט לא יזיק (:
כול יום מול המראה תגידי שאת יפה עדד שזה ייקלט לך
בהצלחה (:
תעשי שינוי. תסרוקת חדשה או אם יש לך משקפיים אז עדשות מגע, ותעשי ספורט. ספורט זה גם מרזה גם בריא וזה גם נותן תחושה כל כך טובה. כאילו השגת מטרה כלשהי (גם לא קשור, כשאת עושה ספורט הגוף משחרר חומרים שגורמים לשיפור המצב רוח)
באותו הנושא: